سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انســان ِ جــــ ـاری

ماه و دلربا مثل شعبان!

ســین.میــــم دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

جمال زیبا و دلربایش از راه رسید . جمالی که مقدمه است برای رسیدن به خدا . زیباست چرا که درس عاشقی می دهد و دلرباست از آن باب که سحرهای مهربانی با حال و هوای خدا دارد.

ماه است دیگر . مگر می شود زیبا و دلربا نباشد . مگر می شود با این جمال ، روشنایی شب های تار ما نباشد . اصلا مگر می شود با طلوعی به زیبایی حسین و عباس و سجاد(علیهم السلام) که حال و هوای خاصی نداشته باشد.

ماه شناس که باشی می فهمی چه می گویم . ماه اگر ماه باشد از ابتدا و وسط و انتهایش خوب و با صفا بودنش روشن است .ابتدایش با نور و وسطش با نور و انتهایش رسیدن به خود نور .زیبا نیست ؟

خودت قضاوت کن ؛ حال و هوای سحرهای با صفایش ، دلت را نمی برد؟ حال و هوای " واسمع دعائی " مناجات شعبانیه ، دلت را زیر و رو نمی کند؟ زیبا نیست که از دنیا جدا می شوی و به سمت او فرار می کنی ؟ " و قد هربت الیک " و در مقابل او سر تعظیم فرو می آوری که " و وقفت بین یدیک "

دوست دارم شب های این ماه مهربان را با مناجاتی که درس عاشقی را اینقدر زیبا می آموزد ، شب زنده داری کنم . همان مناجاتی که دل ِ اولیاء را برده است . همان مناجاتی که از زبان دوازده نور گذشته است و به من و تو رسیده است .

قدر خودت را بدان و عاشقی را شروع کن . میدانی باید در این ماه تجارت بزرگی کنی ؟ آماده ای برای این تجارت بزرگ ؟ سرمایه ات را به دست بگیر و بیا که ماه ، ماه رسول خداست و تجارت خانه ی آخرین پیامبر. باید آنقدر سود به دست آوری که لیاقت ملاقات محبوبت را بدست آوری .

میدانی جنس چیست ؟ جنس ارزشی و پر بها در این ماه صلوات است بر آن رسول مهربانی و خاندان پاک و مطهرش. آماده شو ای عزیز برای بندگی و عاشقی که فرمود : شعبان ماه من است در این ماه بر من و خاندان من بسیار صلوات فرستید . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (114) ، بازدید دیروز: (104) ، کل بازدیدها: (695210)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ