سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انســان ِ جــــ ـاری

برسد به دست رئیس جمهور

ســین.میــــم دیدگاه

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی !

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت بهار فاطمی و آرزوی موفقیت برای شما و همه ی دولت مردان عزیز ، لازم دیدم در ابتدای سال جدید از زحمات شما تشکر کرده و در ضمن آن نکاتی را عرض کنم.

از آنجایی که لطف و عنایت شما هم در لحظه ی تحویل سال و هم بعد از آن بارها نصیب ایرانیان عزیز شد ، خیلی خیلی ممنون و متشکریم اما فکر نمی کنید ، این حجم وسیع تبریکات ، اسراف است ؟ فکر می کنم می شد در جای بهتری از آنها استفاده کرد که خدمتتان عرض می کنم.

نکاتی که در باره ی این تبریکات گسترده ی شما در ذیل می آید ، تقریبا همه ی آن چیزی است که در سایت ها و وبلاگ ها زده شده و می شود :

1- از آن جایی که شرکت های ایرانسل و همراه اول ، خصوصی هستند و البته طبق مثل معروف هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد ، گمان نمی کنم اپراتورهای ذکر شده هم برای رضای خدا دست به این اقدام گسترده زده باشند  

2- با یک حساب سر انگشتی می شود تخمین زد که بابت این پیامکهای تبریکی چقدر ، هزینه مصرف کرده اید . اگر تعداد افرادی را که دارای سیم کارت های این دو اپراتور هستند را محاسبه کنیم می بینیم بالاتر از 40 یا 50 میلیون نفر هستند . این طور که به نظر می رسد ، برای هر سیم کارتی 2 بار تبریک عید فرستاده اید که حدود 40 تومان برای هر نفر محاسبه می شود که در کل می شود 20 میلیارد تومان 

3- به نظر شما این طور پول ها را بباد دادن درست است ؟ آیا قبل از اینکه دست به این کار بزنید ، محاسبه ای داشته اید؟ علمای اخلاق می فرمایند : طول 24 ساعت روزمان را باید مراقبت داشته باشیم و شب ها محاسبه . آیا چنین محاسبه ای داشته اید؟

4- اگر قصد دارید چنین مبالغ سنگینی را بذل و بخشش کنید و نیازمند واقعی ، سراغ ندارید ، ما می شناسیم افرادی را که حتی به نان شبشان محتاجند و توان رسیدگی به چند بیمار که گرفتار بیماری های صعب العلاج هستند را ندارند.

از اینکه کمی منطقی و برهانی محاسبه کردم ، معذرت می خواهم به نظرم رسید ، نهی از منکر تنها به حجاب و ... خلاصه نمی شود. با آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون

                                                                                                         با تشکر

                                                                                                     ســین. مــیم


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (40) ، بازدید دیروز: (173) ، کل بازدیدها: (695309)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ