سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انســان ِ جــــ ـاری

انتخاب درست..

فاطمه خانم دیدگاه

یادش بخیر همیشه انتخاب برام سخت بود،بچه که بودم ازم می پرسیدن مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو؟ یا اینکه یه ابنبات و یه پفک میگرفتن جلوم و میگفتن یکی رو انتخاب کن، چند بار دستم به سمت یکی پیش میبردم و دوباره پس میکشیدم، یه نگاهی به خوراکی ها و یه نگاهی به مامان می کردم و می گفتم میشه دوتاشو بردارم؟؟

وارد دبیرستان که شدم باری دیگه  سر دوراهی انتخاب رشته  گیر کردم. گذشت و انتخاب رشته دانشگاهی جلوم سبز شد.
تا اینجا که عمر کردم متوجه شدم که گاهی اوقات انتخاب خیلی سخته، اما در بیشتر مواقع ما باید بد و خوب یه چیزو انتخاب کنیم که مربوط به خودمونه.ولی خیلی از مواقع هم افرادی هستن که مسئولیت انتخاب رو برعهده دارن، برای مثال می تونم چیزی رو بیان کنم که تقریبا همتون باهاش آشنا هستین، بله میخام مسئولیت سخت و وقتگیر دبیری پارس بلاگ رو بیان کنم.

به حقیقت می تونم بگم که این انتخاب خیلی سخته هرچند انتخابی نیست که به اینده و زندگیمون ربط داشته باشه اما می تونم بگم که انتخاب درست یه جور حق الناس هست. امدم تا بگم که گاهی پیش میاد که فیدی رو نبینن یا پستی از زیر دستشون به اشتباه در میره.یا اینکه شده مطلبی رو انتخاب می کنن اما متوجه میشن که این انتخاب درست نبوده یا امتیازی که بهش دادن کم و زیاد باید بشه.

خواستم بگم که بیاید اول بخاطر دل خودمون بنویسیم بعد بخاطر مجله، این طور باعث میشه تا اگه چنین مشکلی هم پیش امد دیگه حساس نباشیم و خدای نکرده چیزی نگیم که دبیرای عزیز ناراحت بشین. دیدم که بعضی از دوستان به دبیرا خاص دادن که چرا فلان نوشته ام اول انتخاب شده بعد رد شده و کلی حرف که باعث ناراحتی شده یا اینکه پیام دادن که چرا هیچ دبیری فیدهای منو نمی بینه؟ یا حتی یکی از دوستان خوبم بود که میگفت من چکار باید کنم؟ چرا مطالب پیش و پا افتاده ای رو که می نویسم انتخاب میشن اما مطلبی رو که براش وقت میذارم و مطالعه میکنم دیده نمیشن؟؟

خب دیگه بازم مچکرم که حرف های این حقیرو خوندید، امیدوارم که از این پس این مسائل پیش نیاد تا نه کاربری ناراخت بشه و نه دبیری از کارش ناراحت و ناراضی باشه. همین جا هم به همه کاربرای عزیز و دبیرای گل پارسی بلاگ خداقوت میگم.

سیاه مشق: فاطمه


من الله توفیق


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (164) ، بازدید دیروز: (131) ، کل بازدیدها: (695564)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ