سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انســان ِ جــــ ـاری

عهد و میثاقی ابدی..

فاطمه خانم دیدگاه

 

اللَّهُمَّ اغْفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتی تَحبِسُ الدُّعاءَ  
 (
خدایا ببخش آن گناهانی را که مانع قبول دعاهایم می‏شود)

قبل از امدن ماه مهمونی خدا چند روزی بود که روزشماری میکردم تا ماه رمضان برسه، نمی دونم چی باعث شده بود که  دیگه تاب تحمل نداشتم.شاید بخار این بود که احساس می کردم اگه این ماه برسه همه بدی ها برای مدتی کنار گذاشته میشن، فکر می کردم داخل این ماه اصلا ابلیس و نفس اماره جرات دعوت به خطا و وسوسه رو در ما ندارن..

روزهایی که عبورشون هر لحظه خبر از گذشت عمر میدادن به سرعت سپری شدن. عمر و جوانی که به خوبی ازش استفاده نکردم، روزهایی که میشد بهترین بنده خدا باشم و نبودم، گذشت و گذشت و رمضان رسید، روزهای اول پر از ذوق و شوق بودم، با بچه ها مسجد می رفتیم، سفره های افطاری پهن می کردیم، برا شب های احیا برنامه می ریختیم..

اما هر یک روزی که برای سحر بیدار میشم از خودم شرم میکنم، شرم از گناهام از خبط و خطاهام، از اینکه داریم به شب های قدر نزدیک میشیم و من هیچ قدر و منزلتی ندارم، فکر کردن به اینکه مبادا خدا ازم دلگیر باشه آتیشم میزن، باورش برام سخته که مبادا باز شب قدر توبه کنم و دوباره توبه بشکنم و بشم مثال این جمله ابلیس که در حج میگفت: این آدما رو دیدی که الان بهم سنگ میزنن؟! همین که برسن کشورشون بهم زنگ میزنن..

خدایا خوب به یاد دارم شبهای جمعه ای رو که دعوتم می کردی میون خوبات تا کمیل بخونم، بارها العفو العفو زمزمه کردم، گفتم که خدایا ظلمتو نفسی، خدا جونم به خودم ظلم کردم،ارحم ضعف بدنی،اما خدا باز به تو امید دارم که ببخشیم، من از تاریکی قبر و عذاب دوزخ میترسم. خدایاهر صبح با زمزمه دعای عهد روزمو شروع کردم..اما خدایا تو همون روزا خیلی بهت بدی کردم، خیلی جاها فراموشت کردم و به عهد وفا نکردم..

اما این بار میخام در شب های قدر یه جور دیگه ناله کنم، یه جور دیگه العفو بگم، یه جور دیگه قران به سر بذارم و بک یا الله بک یا الله بگم، این بار میخام باهات عهد و میثاق ابدی بندگی رو ببندم. پس خدایا یه بار دیگه منو ببخش و اجازه بده پاک بودن رو تجربه کنم، اجازه بده عاشقی واقعی رو در بودن با خودت حس کنم. این بار اجازه نده تا با امده گناه ازت دور بشم، میخام خودت از مرداب گناهانم نجاتم بدی.

بار الها تو خود میدانی که چقدر مشتاق دیدارت هستم، پس خدایی کن و دستم را رها نکن

سیاه مشق: فاطمه


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (196) ، بازدید دیروز: (131) ، کل بازدیدها: (695596)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ