شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ * ريز نكته هايي درباره ي گوگل!* از زماني که ميليون‌ها شرکت با دولت‌ها هم دست شدند، شرکت گوگل در صدر اين دسته از شرکت‌ها قرار گرفت. اين شرکت توسط "سازمان سيا" پايه‌ريزي شد و در واقع بازوي شرکتي سازمان اطلاعات است. ده واقعيتي که در ادامه مي‌آيد نشان مي‌دهد که تا چه اندازه گوگل تأثيرگذار بوده و چگونه اين شرکت شعار خود، يعني "بد نبودن" را رها کرده است. *اريك اشميت مدير گوگل*
1 ) گوگل پيوند نزديک و ديرپايي با شبکه‌هاي جاسوسي دولتي دارد. شرکت گوگل رابطه کاري نزديکي با آژانس امنيت ملي، واحد جاسوسي دولت که پس از 11 سپتامبر مسئول نظارت بدون مجوزِ تلفن‌ها و ايميل‌هاي آمريکايي‌ها است، برقرار کرده است. گوگل فراهم کننده‌ي نرم‌افزار، سخت افزار و پشتيبان تکنولوژيکي آژانس‌هاي اطلاعاتيِ آمريکا در ايجاد پايگاه‌هاي اطلاعاتي عظيم براي شبکه‌هاي جاسوسي جهاني و اشتراک اطلاعات است.
همکاري گوگل با شبکه‌هاي جاسوسي امر جديدي نيست، همانطور که در اواخر سال 2006 مشاهده شد، يکي از عوامل سابق سيا، ديويد استيل مدعي شد که منابعي به او گفته‌اند که کمک‌هاي مالي سيا به موفقيت شرکت گوگل کمک کرده است. افشاگري‌هاي اخير نشان داده که دولت فدرال چندين قرارداد با شبکه‌هاي اجتماعي همچون يوتيوب که متعلق به گوگل است، دارد. اين قراردادها شامل عبور از قوانين در مورد نظارت بر کاربران مي باشند
2) طي انقلاب اخير در مصر، گوگل اين فرصت را يافت که خود را در خبرهاي کليدي در مورد تظاهرات عمومي داخل کند، اريک اشميت به صورت طنزآميزي خاطر نشان کرد که شرکت گوگل، «بسيار، بسيار مفتخر» است که فعال اينترنتي وائل غنيم، جواني که مدير شرکت گوگل در مصر بود، نقش مهمي در راه‌اندازي و سازماندهي اعتراضات از طريق فيس‌بوک و توييتر داشت.
3) " (اريک اشميت" مدير گوگل، مهمان ويژه‌ي هميشگي کنفرانس پرنفوذ بيلدربرگ، بارها در موقعيت‌هاي گوناگون نشان داده است که اهميتي براي حريم خصوصي و اصلاحيه چهارم قائل نيست. "Google Ventures"، بازوي سرمايه‌گذاري گوگل، مبلغي بالغ بر 10 ميليون دلار سرمايه که در شرکت In-Q-Tel) که در سرمايه‌گذاري با سازمان سيا و ديگر شبکه‌هاي جاسوسي رابطه دارد) را به شرکتي به نام Recorded Future تزريق کرده است
تنها در دو سال گذشته، وي چنين اظهاراتي داشته است: "اگر مي‌خواهيد کاري کنيد که نمي‌خواهيد کسي بداند، بهتر است از ابتدا آن کار را انجام ندهيد." "کساني که دوست ندارند سيستم رصد خياباني گوگل از خانه و محل کارشان عکس بگيرد، مي‌توانند جاي ديگري بروند" "ما مي‌دانيم که شما کجا هستيد. ما مي‌دانيم که شما کجا بوديد. ما کم و بيش مي‌دانيم که شما چه فکر مي‌کنيد."
"هر جواني، زماني که به سن ميان‌سالي برسد، خودبه‌خود نيازمند تغيير نامش خواهد بود تا حماقت‌ها و لودگي‌هايي را که در وبسايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي ذخيره شده‌اند، انکار کند." "اگر ما به اندازه کافي پيام‌ها و مکاني که هستيد را مورد کنکاش قرار دهيم، مي‌توانيم پيش‌بيني کنيم که شما مي‌خواهيد به کجا برويد."
"اشميت" که به طور هشدارآميزي در شوراي مشاوران علم و تکنولوژي کاخ سفيد عضو است، فردي به شدت دورو است، تنها اگر اطلاعات شخصي شما براي عموم افشا شود، چيز خوبي است؛ در حالي که وقتي جزيياتي در رابطه با او در سايت خبري-تکنولوژيکي CNET منتشر شد، گوگل اين سايت را در ليست سياه قرار داد.
*كي خسته است ؟ دشمن*
4 (افتضاح اخير در خصوص رصد خياباني از طريق ابزار رومينگ و دسترسي به اطلاعات کاربران اينترنت و پيگيري فعاليت‌هاي آنلاين آنها پرسش‌هاي بسياري را ايجاد کرده است. برنامه‌هاي گوگل ارث و رصد خيابان، توسط دولت به منظور جاسوسي کردن از آمريکايي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند، گوگل پذيرفته است که سيستم مسيريابي کامپيوتري‌اش، اطلاعاتي بسيار بيشتر از داده‌هاي جزيي افراد را در اختيار مي‌گيرد.
5) گوگل گزارش داده که به اتفاق سازمان سيا در پروژه نظارت اينترنتي سرمايه‌گذاري کرده است؛ به اين وسيله اکانتهاي توييتر، وبلاگها و وبسايتهاي مربوط هر نوع اطلاعاتي زير نظر قرار مي‌گيرند و از اين طريق مي‌توان "آينده را پيش‌بيني کرد." "Google Ventures"، بازوي سرمايه‌گذاري گوگل، مبلغي بالغ بر 10 ميليون دلار سرمايه که در شرکت In-Q-Tel) که در سرمايه‌گذاري با سازمان سيا و ديگر شبکه‌هاي جاسوسي رابطه دارد)
اگه حوصلشو داري ادامش رو اينجا مطالعه بفرماييد :http://www.mashreghnews.ir/fa/news/42823/گوگل-و-پشت-پرده-آن
سلام آقا سيد خداقوت :) ممنون از فيد خوبتون
سلام ممنون خانم موسوي وظيفه بود
*دشمن کيه؟ آمريکا... کي گفته؟ روح الله... کي ميگه؟ حزب الله... چي ميگه؟مرگ بر آمريکا مرگ بر آمريکا*
مرگ بر آمريکا مرگ بر آمريکا
بسيجي خسته نباشي:) نصر من الله و فتح قريب
خدا قوت :)
سلام ممنون خانم صداقت بزرگوار
بسم الله الرحمن الرحيم @andishehdini @hosseiniyamin لينک هاي بالا مربوطن به آي دي شخصي و کانال استاد سيد مجتبي حسيني يمين "روحي له الفدا"ايشون داراي دکتراي فلسفه و کلام اسلامي و ارشد حقوق و مسلط به زبان فرانسه هستند همه ي شما دوستان عزيزم رو من باب امر به معروف توصيه ميکنم به استفاده از مطالب ايشون و پرسش سوالاتتون در زمينه هاي اعتقادي(توحيد-نبوت-امامت-صفات الهي-و شبهاتي که باهاش برخورد ميکتي
چراغ جادو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top