سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراجع تقیلد قم بی بصیرتند؟

ســین.میــــم دیدگاه

 

بسم الله الرحمن الرحیم.

وقتی این اوضاع تأسف بار رو می بینم با خودم فکر می کنم و می گم مگه این قضایا در زمان امام راحل اتفاق نیفتاد که طلبه ای پشت سر یکی از مراجع معظم قم غیبت کرده بود . از این خبر امام خمینی رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی سه روز بستری شدند و نتوانستند به درس تشریف ببرند.

هدف از این حرفهای بی اساس و بی ربط چیست که می زنید؟ با این کارها می خواهید ثابت کنید ولایت مدارید؟ ولایت مداری به عمل هست نه به این جنجال ها و خودنمایی ها . وقتی شما که معنا و مفهوم بی بصیرتی را نمی دانی ، اینطور داری مراجع بزرگوار را زیر سوال می بری فکر می کنی روز قیامت بتوانی در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشی ؟

مگر چون حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار نظر کردند در جریان فتنه و بقیه ی مراجع این کار را نکردند ، بقیه می شوند بی بصیرت ؟ این از بی فرهنگی و بی فکری شماست که فکر می کنید مراجع معظم بی بصیرتند. مگر حضرت آیت الله مصباح که اینقدر از ولایت دفاع می کنند بی بصیرتند؟ مگر حضرت آیت الله بهجت که سکوت کردند بی بصیرت بودند؟ مگر آیت الله جوادی آملی که اینقدر از رهبری حمایت می کنند که حتی روز معارفه ی رهبری حتی حاضر نشدند جلوتر از رهبر و ولی فقیه خودشان حرکت کنند بی بصیرتند؟

این حرفها همه از روی جهل و بی بصیرتی شماست که مراجع بزرگوار را که سالها پای درس اصول و فقه اهل بیت (علیهم السلام)نشسته اند را بدون هیچ دلیلی به بی بصیرتی متهم می کنید .

سال های قبل هم یک عده مقدس مآب و جاهل تهمت ها و افترااتی به حضرت آیت الله وحید خراسانی زدند و گفتند ایشان ضد ولایت فقیه هستند که بعد ثابت شد حرفشان دروغ محض بود و تهمت به این مرجع عظیم الشأن . تنها هدفم از این حرفها این بودکه به شما برادر محترم تذکر دهم دقت کنید روی حرفهای خودتان . بدانید که اگر یک نفر با حرفهای شما راهش را کج کند ، خسر الدنیا و الاخره می شوید .

همه ی مراجع و آیات بزرگوار (که انشالله هیچ گاه خدا سایه ی این بزرگواران رو از سر ما بر نداره) ، همه ولایی و عاشق ولایت هستند و بصیرتشان از افراد مقدس مآب و بی بصیرتی امثال ذلک بیشتر هست. امیدوارم با مطالعه و بررسی حرف بزنیم و هیچ گاه این طور علنا به بزرگان و زحمت کشان دین مقدس اسلام توهین و جسارت نکنیم .

 

پ . ن : این حرفها مخاطب خاص دارد و هدف از نشر عمومی ، تنها اطلاع رسانی به آن عده از بزرگوارانی است که مطلب مورد نظر را در وبلاگ آقای ایکس مطالعه کردند و نظرات به به و چه چه به آن دادند.

پ . ن : دقت بکنیم در تک تک حرفها و گفته ها مان که مایلفظ من قول إلا لدیه رقیب عتید (دو ملک بزرگوار تمام حرفهای ما را ثبت می کنند و در جایگاه الهی بر له یا علیه ما شهادت خواهند داد.)


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (27) ، بازدید دیروز: (27) ، کل بازدیدها: (694710)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ